Hyvinvointipäivät yrityksille Solvalla

Osallistu hyvinvointipäiväämme ryhmäsi kanssa!

Espoon Solvalla tarjoaa työporukoille upeita mahdollisuuksia unohtumattomiin elämyksiin. Räätälöimme ohjelman toiveittenne mukaisesti!

Pyydä tarjous

Liikuntaa, kuntotestejä ja rentoutumista

Mitä jos tarjoaisitte henkilökunnalle esimerkiksi terveysluennon ja liikuntapalveluita tai sitten yhdistetyn kokous- ja liikuntapäivän? Solvallassa kaikki on mahdollista!
Iloiset ohjaajamme tuntien uskallamme luvata, että järjestelymme toimivat, ja takaamme, että innostus tarttuu koko porukkaan! Voitte valita ohjattua liikuntaa, luontoelämyksiä, urheilua ja kuntotestejä ja rentoutusta Solvallan rantasaunalla tai laavulla.

Toimintaamme

Solvallassa on tarjolla runsaasti erilaisia liikunta- ja terveystestejä. Tarjoamme mm. kuntotestejä, kehonkoostumusmittauksia, lihaskuntotestejä ja firstbeat-hyvinvointianalyysejä.

Lisää tietoa liikuntatesteistämme

Jousiammunta: Jousiammunta on yksi suosituimmista aktiviteeteistamme. Se tarjoaa uusia haasteita ja harjoittaa keskittymiskykyä. Kesto: 1–1,5 h

GPS-suunnistus: Etsi rasteja maastosta GPS-laitteen avulla!Suunnistus tapahtuu 2–4 hengen ryhmissä. Ohjelman kesto: 1 h

Alppicurling: Tarkkuutta ja vähän onneakin vaativa rauhallinen peli. Liu’utatte vuorotellen kolme pelikiveä alppicurlingrataa pitkin ja yritätte päästä lähemmäs keskipistettä kuin vastustaja! Ohjelman kesto: 1 h

Tiiminmuodostus: Parantakaa yhteistyökykyänne kilpailemalla pienillä joukkueilla toisianne vastaan lajeissa, joissa vaaditaan erilaisia ominaisuuksia! Ohjelman kesto: 1–2 h

Kajakki- tai kanoottimelonta: Lähde seikkailemaan kajakilla tai kanootilla Nuuksion Pitkäjärvelle ja nauti kauniista kansallispuistomiljööstä! Ohjelman kesto: 1,5–2h.

Pallopelimix: Haastakaa ryhmähenki ja pelatkaa erilaisia pallopelejä! Voit valita 2–3 ryhmällesi sopivaa peliä tai yhden pelin koko ajalle. Ohjelman kesto: 1–2 h

Pallopelivaihtoehtoja:

  • FastScoop: Kauhamaisilla mailoilla pelattava vauhdikas joukkuepeli
  • Nuudelisähly: Sählyn kaltainen peli, jossa mailana on lötköpötkö
  • Jättifutis: Jalkapalloa suurella pallolla.
  • Ultimate: Frisbeellä pelattava joukkuepeli
  • Kin-ball: Jättikokoisella pallolla pelattava kolmen joukkueen peli. Yritä lyödä jättiläispallo maahan ennen kuin muut saavat sen kiinni!
  • Snag-golf: Tarkkuutta ja hermoja vaativa helppo versio golfista
  • Koripallo
  • Sulkapallo
  • Lentopallo
  • Käsipallo
  • Salibandy
  • Jalkapallo

Patikointi:

Koe Nuuksion kaunis luonto pikku poluilla tai pururadalla rauhallisesti tai reippaasti patikoiden.
Jääkauden muovaamaa maisemaa hallitsevat jylhät kalliot sekä niiden väliin jäävät lammet ja kosteikot. Ohjelman kesto: 1–2 h

Sauvakävely:

Nauti samalla kertaa liikunnasta ja Nuuksion kauniista luonnosta. Liikumme pururataa pitkin ja teemme matkan varrella helppoja tasapaino- ja lihaskuntoharjoituksia sauvojen avulla. Ohjelman kesto: 45 min–1,5 h

Spinning: Kun poljet spinning-pyörää, treenaat kestävyyttäsi ja saat takuulla kunnon hien. Ohjelman kesto 45 min –1 h. Ryhmille, enintään 12 henkilöä

Keppijumppa: Parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja lihaskuntoa. Tunnin aikana saat myös hyviä vinkkejä kotijumppaan! Ohjelman kesto: 45 min–1,5 h

Fitball-jumppa: Mainio tapa parantaa koordinaatiota, tasapainoa ja lihaskuntoa. Monipuolista treenausta suurten jumppapallojen avulla. Ohjelman kesto: 45 min–1 h

Flex: Tervetuloa tunnille jolla keskitytään liikkuvuuden parantamiseen! Ryhmässä voi olla 12 henkilöä. Rullaamme pilatesrullilla ja suuremmassa ryhmässä teemme dynaamisia liikeharjoituksia, jotka laittavat veren kiertämään ja avaavat liikeratoja.

Circuit: Järjestämme erilaista kuntopiiriharjoittelua enimmillään 18 hengen ryhmille. Voit valita kuntopiiriharjoitteluun eri teemoja. Esimerkiksi harjoittelu kehon omalla painolla, liikkuvuus, kunto ja voima. Harjoittelu sujuu sekä ulkona että sisällä.

Samarbetsövningar: Förbättra er samarbetsförmåga genom att tävla i små lag mot varandra i grenar som kräver olika egenskaper! Programtid: 1–2 h

Spinning: En timme på spinningcykel där du tränar din uthållighet och garanterat blir svettig. Programtid 45 min–1 h. För grupper, max. 14 pers.

Bollspelsmix: Ta fram lagandan genom att välja bollspel med varierande tema! Du kan välja 2–3 spel som passar din grupp ur vårt urval eller ett spel som ni vill spela hela tiden. Programtid: 1–2 h

Bollspelsalternativ:

  • Jättefotboll: Fotboll med en stor boll
  • Ultimate: Ett lagspel med frisbee
  • Stjärtboll
  • Bocchia
  • Basket
  • Badminton
  • Volleyboll
  • Innebandy
  • Fotboll

Military Bootcamp: Träning utomhus med din kropp som redskap. Programtid: 45–60 min

Vattengymnastik: Vattengymnastik tränar kondition, smidighet, styrka och förbränning samtidigt som det är ett väldigt skonsamt sätt att träna. Programtid: 45 min

Löpskola: Nybörjare eller längre kommen, vi ordnar löpskola enligt dina behov. Programtid: 60–90 min

Minigolf: Utmana dig själv och dina närmaste på en runda minigolf.

Yoga: Ta en stund för dig själv och förbättra din koncentration, balansera dina hormoner, öka ditt självförtroende, stimulera din kreativitet och stärk din intuition. Programtid 60-90 min.
Vandring: Kom på en lugn eller rask vandring längs med stigarna till Boberget i Vöråskogen. Programtid: 1–2 h
Käppgympa: Förbättrar rörlighet, balans och muskelkondition. Under timmen får du också bra tips för att gympa hemma! Programtid: 45 min–1,5 h

Stavgång: En lätt motionsform där vi har gångstavar och kroppen som redskap.Vi tar en tur längs spånbanan och längs med vägarna i Vörå. Programtid: 45 min–1,5 h

Yhteystiedot